SEO napake spletnih trgovcev.
Cilj tega prispevka je da opozorim lastnike spletnih trgovin na kaj morajo biti pozorni pri optimizaciji svojih izdelkov.
Večina trgovcev pravi:
Samo da me najdejo na spletu.
Če ne upoštevajo spodaj navedeno jih kupci ne bodo našli, ker bodo slabo uvrščeni v spletnih iskalnikih.
Pa da vidimo na kaj morate biti pozorni.
1. Opis izdelka
Prekratek, slab opis izdelka.
Z premalo ključnih besed.
Vsak izdelek je potrebno obravnavati posebej, tudi če se gre za podobne izdelke.
Čim več opisov, pomembnih za vaš izdelek pripomore boljšem uvrščanju v iskalnikih, posledično večjem obisku strani izdelka in na koncu prodaje tega izdelka.
2. Kopiranje / Uvoz izdelkov
Kopiranje izdelkov iz drugih spletnih trgovin.
Uvoz izdelkov iz spletne strani proizvajalca.
Po navadi vam proizvajalec ponudi .csv datoteko za uvoz svojih izdelkov.
V tej datoteki so njegovi opisi, ključne besede, meta opisi... posebej če je to v tujem jeziku.
S tem uvozom pomagate proizvajalcu da se boljše uvršča v iskalnikih, sebe pa potiskate nižje.
Večina trgovcev misli da s tem uvozom v kratkem času vnese veliko izdelkov (3000 - 5000).
Google pajki to vse pregledajo in ugotovijo da ste kopirali določeno stran ter vas potiskajo nižje.
3. Optimiziranje izdelka
URL naslovi,
H1 naslovi,
Ime izdelka,
Ime blagovne znamke,
Številka modela izdelka,
Meta opis,
Ključne besede, ...
Po možnosti tudi slike z ključnimi besedami.
Vse to pripomore dobri optimizaciji izdelka.
4. Podvojeni naslovi
Tudi če se gre za podobne izdelke naj ti imajo različne:
Opise,
Ime,
Unikaten naslov,
URL....
5. URL naslovi
Prijazni URL naslovi z ključnimi besedami, brez ?!%&...
Zgovorni URL naslovi imajo veliko težo.
Vsaka podstran naj ima svoj URL naslov.