Vse o novem Google “Hummingbird” Algoritmu
Google ima novi iskalni algoritem, sistem se uporablja za razvrščanje skozi vse informacije, ki jih ima, ko iščete in se vrne z odgovori. Imenuje se "Hummingbird" in spodaj je vse kar vem o njem doslej.
Kaj je "search algoritem"?
To je tehnični izraz za to, kar si lahko zamislite kot recept, ki ga Google uporablja za razvrščanje skozi več milijard spletnih strani in drugih podatkov, da bi vam ponudil tisto, kar meni, da so najboljši odgovori.
Kaj pomeni "Hummingbird"?
To je ime novega iskalnega algoritma, ki ga uporablja Google, za prikaz najboljših rezultatov iskanja.
A je "PageRank" algoritem mrtev?
Ne PageRank je eden izmed več kot 200 velikih "sestavin", ki gredo v Hummingbird recept. Hummingbird gleda PageRank - kaj se šteje za pomembne povezave do strani - skupaj z drugimi dejavniki, kot so Google, ali verjame da je stran dobre kakovosti, besede, ki se uporabljajo na tem in še veliko drugih stvari (v pripravi je prispevek 25 SEO nasvetov za odlično uvrstitev v iskalnikih).
Zakaj se imenuje "Hummingbird"?
Google nam je povedal da so ime izbrali zaradi tega da bi bil "natančen in hiter."
Kdaj se začne uporabljati Hummingbird začeti? Danes?
Google je začel uporabljati Hummingbird, Avgusta 2013, spremembe so napovedali, Septembra 2013 (26.09.2013), se pravi en mesec po uvedbi sprememb.
Kaj to pomeni, da se Hummingbird že uporablja?
Pomislite na avto izdelan leta 1950. Morda imajo velik motor, vendar je lahko tudi motor, ki nima stvari, kot so vbrizgavanje goriva ali ne more uporabljati neosvinčenega bencina. Ko je Google "preklopil" na Hummingbird, to je kot da bi stari motor padel iz avta in bi ga dali v nov avto. Prav tako so to naredili tako hitro, da nihče zares ni opazil preklopa.
Kdaj je v zadnje čase Google zamenjal svoj algoritem na takšen način?
Google si prizadeva, da se spomni, kdaj se katera koli vrsta velikih sprememb, kot je ta nazadnje zgodila. V letu 2010 je bila "Caffeine Update" velika sprememba. Ampak to je bila tudi sprememba v glavnem naj bi pomagala Google-u bolje zbrati informacije (indeksiranje ) namesto razvrščanja skozi informacije. Google vodja iskanja Amit Singhal je povedal, da je, ko se je prvič pridružil podjetju, je bil morda 2001 skrajnji čas da bi se algoritem tako dramatično predelal.
Kaj pa vsi tisti Penguin, Panda in druge "posodobitve" - niso bile tiste spremembe algoritma?
Panda, Penguin in druge posodobitve so bile spremembe delih starega algoritma, ne pa celotna zamenjava celote. Zamislite jih spet kot motor. Tole je, kot če motor dobil nov oljni filter, ali je kot izboljšana črpalka dana noter Hummingbird in je čisto nov motor, čeprav še naprej uporablja nekatere enake dele starega, kot so Penguin in Panda.
Novi motor z uporabo starih delov?
Da. In ne. Nekateri deli so povsem dobri, zato ni bilo razloga, da jih vržejo ven. Drugi deli so nenehno zamenjani. Na splošno velja, Hummingbird - Google - je novi motor ki temelji na obstoječih in novih delov, organiziran na način, posebej služi iskalnim zahtevam danes, namesto enega, ustvarjen za potrebe pred desetimi leti, s takratnimi tehnologijami.
Kakšen tip "novih" iskalnih dejavnosti še ponuja Hummingbird?
"Govorno iskanje" je eden od največjih primerov podal Google. Ljudje, ko govorno iščejo, je bolj koristno, da je pogovor.
"Kje je najbližja prodajalna za PORT15VHF-BT v bližini mojega doma" tradicionalni iskalniki se lahko osredotočijo na iskanje zadetkov brez besed - poiskati stran, ki pravi: "kupi" in "PORT15VHF-BT".
Hummingbird se bo bolje osredotočil na pomen za besedami. Tako se lahko bolje razume dejanska lokacija vašega doma, če ste v skupni rabi z Google-om. To bi lahko razumeli, da "dom" pomeni da iščete trgovino z opeko in malto. Morda bi dobili, da "PORT15VHF-BT" prenosni zvočniški sistem prodajajo v določenih trgovinah. Poznavanje vseh teh pomenov lahko pomaga Google-u da presega zgolj ugotovitve strani z ustreznimi besedami.
Še posebej, Google je dejal, da Hummingbird posveča več pozornosti vsaki besedi v poizvedbi, ki zagotavlja, da je celotna poizvedba - cel stavek ali pogovora ali pomena, treba upoštevati, namesto posameznih besed. Cilj je, da se strani ujemajo bolj z pomenom, namesto straneh, ki se ujemajo le z nekaj besedami.
Mislil sem, da je naredil Google govorno iskanje že prej!
To ne. Hummingbird je zasnovan tako, da uporablja tehnologijo pomena milijard strani s celotnega spleta, poleg znanja Graf dejstev, ki jim utegne prinesti nazaj boljše rezultate.
Ali res deluje ? Pred - in – potem?
Ne vemo. Ni načina, da to "prej - in - potem" preverimo sami, zdaj. Precej imamo le Google-ovo besedo, da Hummingbird izboljšuje stvari. Vendar pa Google pa ponuja nekatere pred - in - potem lastne primere, ki kažejo izboljšave Hummingbird.
Ali je mogoče zdaj Google slabši?
Skoraj zagotovo ne. Čeprav ne moremo reči, da je pri Google-u vedno vse boljše, vemo, da Hummingbird - če je res bil uporabljen že Avgusta 2013 – ni sprožil nobenega vala pritožb potrošnikov, da so Google-ovi rezultati nenadoma slabi. Ljudje se pritožujejo, ko se stvari poslabšajo, običajno ne opazijo, ko se stvari izboljšajo.
Ali to pomeni, SEO je mrtev?
Ne, SEO ni še mrtev. Dejstvo je, da ni nič novega ali drugačnega. Smernice ostajajo enake, se pravi: imejte originalno, visoko kakovostno vsebino. Signali, ki so bili pomembni v preteklosti, še vedno so pomembni; Hummingbird le omogoča Google-u, da jih obdela v nove in upajmo, boljše načine.
Ali to pomeni, da bom izgubil promet pri Google-u?
Če še niste od Avgusta 2013, dobro, da ste prišli skozi Hummingbird brez posledic. Konec koncev, je šel v živo kar nekaj časa nazaj. Če ste bili, bi morali že vedeti.
Na splošno ni bilo večjih ogorčenj med založniki, ki so izgubili na uvrščanju strani. Google-ova podpora pravi, da je ta zelo velika "poizvedba – za - poizvedbo" efekt, tisto, ki lahko izboljša posebno iskanje - še posebej zapletenih - bolj kot nekaj, kar zadene "glava" izraza, ki lahko po vrsti, povzročajo velike prometne izmene.
Če ste izgubili promet!
Morda je to bilo zaradi Hummingbird, ampak Google je poudaril, da je lahko tudi zaradi nekaterih drugih delih njegovega algoritma, ki se vedno spreminjajo, tečno ali izboljšano. Ni mogoče vedeti.
Do sedaj je Google uporabljal te iskalne algoritme.