Kot je velika večina opazila Google je začel z prikazovanjem oglasov (reklam) na delu kateri je namenjen tki. organskim rezultatom, oziroma onima kateri so zaslužili da se tukaj pojavljajo. Če si bolj ogledate priloženo sliko vam bo jasno o čem pišem.
Desna kolona je bila rezervirana za reklame in velika večina na njih ni obračala pozornost. Sedaj Google dobro uvršča strani katere NE ZASLUŽE da se tukaj pojavljajo.
Za reklame katere so rezultat koriščenja AdWords-a ni pomembno nič drugega kot izbira ključnih besed in določena cena katero je lastnik strani pripravljen plačati Google-u po kliku.
Izjemno cinično je ozadje (svetlo rumeno) katerega večina ne opazi, tako da niti ne ve da gre za reklamo.
Posebej na zaslonih kateri niso dobro kalibrirani, ta razlika v ozadju se skoraj niti ne opazi, tako da uporabnik zelo teško opazi da se gre za AdWords.
Zakaj Google na takšen način prikazuje reklame?
Zaradi tega ker CPC (coast per click) katerega Google zaračuna od lastnika strani ni tako nizek, posebej za naše pogoje.
Če je večja konkurenca potem je CPC višji. Klik za "eksotične" ključne besede (novice, nepremičnine, web design, izdelava spletnih strani...) zna biti zelo drag.
Facebook nudi cenejše kampanje katere bolj odgovarjajo večini manjšim podjetjem, podjetnikom in posameznikom.