SEO (Search Engine Optimization) danes zaseda zelo pomembno mesto v trženjskih aktivnosti kateregakoli podjetja, ki skrbi zase.
Na kratko, SEO ali Search Engine Optimization je proces, ki bo vašo spletno stran postavil na prvi strani rezultatov iskanja za ključno besedo, ki je pomembna za vašo dejavnost. Na primer, če se ukvarjate z proizvodnjo in prodajo audio opreme, bo SEO pomagal vaši spletni strani, da se pojavlja na vrhu rezultatov iskanja za besedno v zvezi "Zvočniki" ali "Aktivni Zvočniki".
Tukaj se bom osredotočil na komercialne parametre in ne tako poceni software SEO potiskanja v ospredje.
SEO (Search Engine Optimization) danes zaseda zelo pomembno mesto v trženjskih aktivnosti katerega koli podjetja, ki skrbi zase.
Na kratko SEO je proces ki bo vašo spletno stran postavil na prvo stran rezultatov iskanja za ključno besedo, ki je pomembna za vašo dejavnost.
Najbolj pomembno za SEO:
Visoko kakovostna vsebina,
Mapa strani v XML obliki,
Uporaba ključnih besed v TITLE oznakah,
Priljubljenost spletne strani (vhodne povezave),
Kako je povezana vhodna vsebina, oziroma besedilo znotraj <a href="#"></a> oznakah,
Uporaba ključnih besed znotraj BODY oznak.
Zelo pomembni parametri za optimizacijo SEO:
Starost spletne strani,
Uporaba ključnih besed v H1 oznakah,
Nastavitev dovoljenja za dostop.
Pomembni parametri:
Uporaba ključnih besed povezanih z imenom vaše domene,
Uporaba ključnih besed v URL-ju določene strani (misli se na "SEO friendly URL"),
Povezave iz socialnih omrežjih,
Hitrost strežnika,
Uporaba ključnih besed v H2 - H6 oznakah,
Uporaba ALT atributov v IMG oznakah,
Število obiskov spletne strani.
Zmerno pomembni parametri:
Uporaba ključnih besed za povezave vsebine znotraj vaše spletne strani,
Uporaba ključnih besed za povezave vsebine izven vaše spletne strani,
Uporaba ključnih besed za DESCRIPTION atribute v META oznakah.
Manj pomembni parametri:
HTML validacija W3C konzorcija,
Berljivost besedil na spletni strani (uporaba strokovne terminologije ...),
Uporaba ključnih besed v HTML komentarjih.
Najpomembnejši parameter SEO optimizacije je VSEBINA STRANI.
Zanimiva vsebina ima na splošno dober delež , eksponentno širjenje mreže in se tako uvršča tudi v rezultatih iskanja .
Google ima zelo prefinjen algoritem za pozicioniranje rezultatov iskanja. Vsaj kolikor mi je znano, so točne vsebine tega algoritma skrivnost. Te in še mnoge druge parametre, ki so bili opredeljeni in razvrščeni po mednarodno priznanih SEO strokovnjakov. Pomembno je omeniti, da je Google vsak dan vse pametnejši in goljfanje je vedno težje. Zaradi tega se tako imenovani "black hat SEO" vse lažje evidentira in strani katere uporabljajo to tehniko se kaznujejo z strani Google-a.
Tudi, ti parametri že v času objave posta mogoče niso več natančneje rangirani. Google pogosto spreminja posamezne parametre v svojem kompleksnem algoritmu.
V naslednjih objavah bom obdelal prikazovanje Google oglasov.